Contact Asociatia Romana de Franciza Asociatie de Utilitate Publica alege modalitatea prin care vrei sa ne contactezi :

Tel: 040725 891 363 | 040738 888 048

Contact Asociatia Romana de Franciza

10 + 11 =

Integrarea intr-o retea de franciza este o modalitate eficienta de a va deschide o afacere, fara a fi nevoiti sa incepeti de la zero.
Franciza da posibilitatea de extindere rapida firmelor care detin produse sau servicii concurentiale, know-how, elemente de unicite si mai ales de durabilitate. In plus, firmele francizoare folosesc capitalul, cunoasterea particularitatilor pietii locale si mai ales talentul, competentele si loialitatea persoanelor care isi dezvolta propriile lor afaceri sub „umbrela” francizorului.

Contact – Asociatia Romana de Franciza

Franciza ofera francizatilor oportunitatea de a beneficia de instruire si echipamente adecvate inainte de a-si incepe afacerea, sub siguranta unei denumiri recunoscute pe piata, a unui produs acceptat pe scara larga si a unui sistem de sprijin verificat. Franciza poate fi folosita aproape in toate domeniile: in comertul cu amanuntul, restaurante, transporturi, servicii de curierat, reparatii, renovari, curatenie, reparatii de autovehicule, educatie si chiar si in furnizarea de servicii pentru batrani sau institute de estetica. Franciza nu trebuie sa fie confundata cu sistemul de marketing tip „piramida” sau cu „licensing” (acordarea de licenta).

Pachetul de franciza, care contine detalii referitoare la firma francizorului (date economice, descrierea conceptului si a sistemului de franciza, date ale pietii s.a.) sau, daca doriti, ceea ce numim esenta francizei precum si toate taxele si comisioanele solicitate, motivele pentru care sunt solicitate precum si perioada de timp pentru care sunt solicitate.

Contact – Asociatia Romana de Franciza

Obligația de informare privește desfășurarea negocierilor cu viitorul partener de afaceri, în conditii de loialitate și cu bunăcredință,  presupune şi genereaza, în mod necesar, obligația de informare a acestuia. Principiul de bază al libertății contractuale, consacrat ca atare și în art. 1.1 al Principiilor UNIDROIT, potrivit căruia părțile sunt libere să decidă când si cu cine vor începe negocierile în vederea încheierii unui contract, dar si pentru cât timp își continuă eforturile în vederea ajungerii la o întelegere, nu presupune însa că un astfel de drept este nelimitat.

O astfel de obligație este menită să asigure egalitatea părților contractante încă din faza încheierii contractului și derivă din obligația generală de loialitate ce guvernează materia contractelor, sens în care s-a și vorbit de o obligație pozitivă de informare în corelație cu obligația negativă de a nu înşela. Obligația de informare prealabilă cade în sarcina francizorului, întrucât în contractele de franciză, fie ele internaționale sau nu, etapa precontractuală este obligatorie Aceasta etapă urmează în mod logic şi firesc procesului general de selecție a francizaților, declanșat printr-un anunț făcut de francizorul ce intenționează să îsi dezvolte afacerea în regim de franciză. Acest anunț nu este generator de efecte juridice, fiind numai o ofertă fără angajament.

ARF-logo-NOU newsletter franciza

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru de franciza

 

Alăturati-va listei noastre de discutii pentru a primi ultimele stiri si actualizari de la echipa noastra.

Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal. detalii GDPR

V-ați înscris cu succes! franchise

Pin It on Pinterest

Shares